Friday, November 22, 2013

2nd Birthday

Assalamualaikum wbt

Sempena anakanda al-qa'id genap 2 tahun, ibu dengan ingin untuk berkongsi rasa syukur dan gembira dengan ahli keluarga. Kebetulan pula pada tarikh yang sama family belah wan ada buat program hari keluarga. Jadi ibu ambil kesempatan itu untuk sambut hari lahir qa'id dengan mereka. 

Aksi birthday boy !!


Kek Coklat ibu tempah khas untuk qa'id dengan decoration minion kegemaran anakanda !!


Anakanda al-qa'id juga berkongsi tarikh lahir yang sama dengan salah seorang anak nek su (adik wan) ... Kek coklat sebelah tu kek birthday abg atif ... ibu tak sempat snap gambar abg atif sebab duk kejar dan pujuk qa'id !! ibu tak tahu camana nak jelaskan pangkat abg atif dgn qa'id !!


Cepat sungguh masa berlalu ... hari demi hari dilalui, tanpa disedari dh 2 tahun berlalu ... ibu sangat bersyukur dan gembira, qa'id membesar dengan baik, membesar depan mata ibu, rasa belum puas memberikan kasih sayang dan perhatian buat qa'id ... ibu harap qa'id jadi anak yang soleh, anak yang baik, anak yang taat.

Ibu akui ibu tak mampu berikan barang2 mainan yang macam-macam, makanan yang sedap2, pakaian yang cantik-cantik, hadiah yang menarik, ibu juga tak mampu untuk bawa qa'id jenjalan bercuti dekat atau jauh ... yang pasti ibu sayangkan qa'id, yang pasti ibu sentiasa doakan qa'id, yang pasti qa'id tetap di hati ibu !! 

No comments:

Post a Comment