Tuesday, January 10, 2012

1st entry

Hari ni hari selasa bertarikh 10/1/2012, tetiba je rasa nk buat satu blog khas untuk my baby boy. Blog ni nak bercerita tentang perkembangan anak kecil ku al-qa'id. Idea ni timbul setelah banyak suka dan duka yg aku lalui sepanjang tempoh aku membesarkan anak ku bermula dr saat dia dilahirkan. 

Banyak saat-saat berharga yg dh berlalu begitu sahaja, ada yg masih aku ingat, ada yg dh aku lupa. kalau nk tulis dlm buku, x boleh nak letak gambar dan mcm2 lg. lebih2 lg aku dh xde masa nk ke kedai buku beli diari plus aku malas nk menulis. kalo ada blog ni, leh sambil2 online FB, leh update blog and masukkan gambar...

kalo berkesempatan juga aku akan update slowly peristiwa yg dh lepas2 yg mana aku ingat ... so, leh la dijadikan rujukan sendiri... sebagai memori and mungkin suatu hari nnt aku boleh tunjukkan pd anak aku apa yg telah dilalui bersama. so blog ni juga akan jd diari aku tuk tahun 2012.


No comments:

Post a Comment