Wednesday, January 11, 2012

Stroller

nk citer tntg stroller qa'id ...

stroller ni aku x beli pun, kakak aku kasi sbb ank dia dh x guna ... dh besar dh pun, xkn nk naik stroller lg. besides, stroller tu elok lg. drpd duk terperap dlm stor, lbh baik bg qa'id guna je. kalo simpn lelama pun boleh rosak juga. 

aku x kisah, dr satu sudut, dh leh jimat. strollr bukannya murah. xperlu ikut trend dan bby akn guna stroller pun x lama .. bila dh boleh jln, xde nyer dia nk duk dlm stroller lg ..

1st time aku letak qa'id dlm stroller ialah pd hr khamis 5 hb jan (lps potong kuku), dia ok je, diam n x nangis ... bila dh gerak, mata dia melilau explore sekeliling ... teruja sgt aku time tu .. so lepas ni ptg2 leh la bw qa'id jalan2 sekitar umah .. sedut udara segar, elok tuk perkembangan baby. 

skang ajar qa'id jalan2 ngn stroller keliling umah, nnt boleh la bw dia pg jalan2 jauh sikit ... harap2 qa'id suka duk dlm tu ... nk g memana senang, xde la aku nk dukung qa'id yg semakin membesar ... semakin berat !!

No comments:

Post a Comment