Wednesday, March 14, 2012

4th time check up baby

hari ni rabu 14 mac 2012, kul 8 pg td bw bby qa'id pegi check up. kali ni xde injection. just timbang, ukur lilit kepala dan ukur tinggi aje. 

berat qa'id dh 6kg, tinggi/panjang dh 63cm, ukur lilit kepala 38cm. x berubah drpd bulan lepas. so nurse ckp kpla bby kecil namun x perlu risau sbb bby xde pape masalah. BMI 15 pun x berubah dr bulan lepas. next check up 18 april 2012.

nurse tanya aku samada nk buat pap smear tak ... aku tnya balik, hr ni ke?? nurse jawab hari ni jugak, hr lain pun boleh. tp dh alang2 aku dtg hr ni terus aje la buat ujian tu. x amik masa lama pun. so terus la buat. 

tp papa plak yg bising kata lama sgt.... hurmmmmm

harap2 result ujian pap smear negatif .... moga xde pape berlaku ... cuma td aku kesakitan dan menjerit bila nurse tu buat, bangun dr katil pandangan aku berpinar sekejap. aku x tau kenapa rs mcm tu.

No comments:

Post a Comment