Monday, March 19, 2012

Menangis kena tinggal

kadang2 bila qa'id nangis aku jd sakit hati sbb x mampu nk tenangkan dia ... x memahami kehendak dia ... qa'id juga langsung x bagi peluang pd aku tuk tinggalkan dia walau sekejap .. aku ada keje nk buat dan x boleh nak dukung dia memanjang ... terpaksa letak dia and buat keje ... dia akan nangis semahunya, meraung tekan suara ... bila keje aku dh siap, aku akan ambil dia angkat dan peluk ... qa'id akan balas pelukan aku dengan erat dan berhenti menangis, teresak2 dan berhenti menangis ... rasa bersalah sangat pd anak tp apa lg harus aku buat klau dia x mahu dan x boleh letak walau seketika.... nnt org akan kata aku manjakan anak kalau asyik dukung aje ... padahal, aku ajar qa'id baring di bawah ... cuma bby yg x mahu ... aku x salahkan qa'id sebab bby kecik lg dan x tahu apa2 ...

No comments:

Post a Comment