Wednesday, March 21, 2012

Serak-serak seksi

Ahad lepas 18 mac, perasan suara qa'id dh lain. tp x teruk sgt, masih boleh dengar la suara bby berubah. keesokan harinya aku jemput qa'id dr umah maknoor, terkejut dengar suara qa'id makin serak ... teruk benar seraknya... tp baby x batuk. aku sangat kesian, rasa bersalah dan sedih dengan keadaan qa'id.

aku ajak papa pegi klinik tp papa xnak. katanya jgn ajar anak makan ubat bila sakit.... kecewa sungguh aku dengan papa... pegi klinik bkan nak amik ubat semata2 .. tp nk dapatkan nasihat pakar ... so doktor boleh tgk keadaan kesihatan anak camana ... 

so terpaksa la tunggu 2 ke 3 hr lg, kalau masih x kurang, kena bawa ke klinik juga. 

dan semalam aku perasan serak dh berkurang. hari ni harap2nye bby makin sembuh serak nye tu .... risau juga kalau ada jangkitan ke apa ke. 

itu la akibatnya kalau asyik menangis aje. menangis biasa xpe la, ni menangis teran suara..... macam geram pada sesuatu aje. agaknya bby nk tunjuk perasaan kot, maklumlah, bby dh makin membesar, makin bijak, dh pandai tunjuk perasaan.



No comments:

Post a Comment