Tuesday, March 13, 2012

Toy dari mak noor

semalam aku pegi jemput qa'id di umah maknor mcm biasa.... aku tgk qa'id pegang toy baru .... rupanya mak noor belikan toy baru tuk qa'id. 

maknoor dh lama pesan pd aku suh belikan toy tuk qa'id yg berbunyi .... tp aku x belikan.... sebabnya kat umah ada satu toy muzik yg ummi yah belikan. aku ada bawa toy tu ke umah mak noor tapi maknoor bagi balik toy tu... dh tu aku lupa la nk bawa toy tu ke umah maknoor semasa anta qa'id.... alih2 ummi yah belikan satu lagi toy loceng ... bunyi dia gak kuat dan bising. 

sebab tu la maknoor belikan toy baru ... beli plak dua ... satu tuk tinggal di umah mak noor satu lg tuk qa'id bawa balik main kat umah. terima kasih ye mak noor. aku bukan xnak beli tp x berkesempatan tuk ke kedai toys.

papa pun xde gak pun nk belikan toy tuk qa'id.

No comments:

Post a Comment