Thursday, March 15, 2012

Jom Lihat Zodiak Si Kecil...

Jom Lihat Zodiak Si Kecil...

Kita selalu membaca tentang personaliti yang digambarkan melalui zodiak kelahiran. Gambaran Zodiak ini bukan hanya untuk orang dewasa tetapi juga mengambarkan personaliti bayi anda. Nak tahu bagaimana sifat si kecil anda? Jom kita lihat Zodiaknya.

AQUARIUS (20 JANUARI - 18 FEBRUARI)

Si Comel Aquarius mempunyai sifat kepimpinan, bijak dan cergas. Namun dia kurang pandai memulakan pergaulan. Anda boleh membantunya dengan sentiasa mendedahkannya pada persekitaran yang ceria dengan teman-teman seusianya untuk membantu dalam meningkatkan kemampuan bersosialnya.

PISCES ( 19 FEBRUARI - 20 MAC)
Si Kecil Pisces kena dapat perhatian lebih kerana mudah stress dengan faktor sekelilingnya. Kerana itu dia amat sensitif dan mudah menangis. Emosinya mudah tersentuh. Walaupun begitu Si Comel Pisces seorang yang mudah memberi dan menerima selain suka membantu.

ARIES ( 21 MAC - 19 APRIL)
Seorang yang aktif dan kerana itu anda perlu memberi perhatian pada Si Kecil Aries. Dia sukar duduk diam, ada saja yang ingin dilakukannya menyebabkan anda juga harus sentiasa mengawasinya. Keinginannya untuk meneroka ruang sekelilingnya amat tinggi dan ini mungkin menyebabkan dia sukar mendengar arahan anda. Kerana itu Si Kecil Aries mudah menonjol di kalangan rakan-rakannya kerana sikap yang selalu ingin menunjukkan kelebihan dan kepandainya.

TAURUS (20 APRIL - 20 MEI)
Si Kecil Taurus seorang yang berdikari namun agak degil dan suka melakukan sesuatu mengikut kehendaknya sendiri. Dia sentiasa mahukan perhatian dan belaian anda dan sukakan persekitaran yang tenang untuk melakukan aktivitinya.

GEMINI (21 MEI - 21 JUNE)
Si Kecil Gemini memang seorang yang aktif dan suka bergerak. Sifat ingin tahunya tinggi. Kerana itu dia suka meneroka ruang persekitarannya apatah lagi jika ia suasana yang baru baginya. Sikapnya yang suka menjelajah membuatnya tidak kenal rasa takut. Kerana itu Si Kecil Gemini tergolong pintar dan kreatif. Anda harus sentiasa memberi sokongan dan rangsangan agar dia tidak cepat bosan.

CANCER (22 JUN - 22 JULAI)
Mood Si Kecil Cancer sering berubah dan sering membuat kejutan. Kerana itu tidak hairanlah emosinya mudah terganggu dan mudah menangis. Dia sentiasa mahukan perhatian anda. Namun begitu Si Kecil Cancer mempunyai daya ingatan yang tinggi berdasarkan pengalaman yang dilaluinya.

LEO (23 JULAI - 22 OGOS)
Cerewetnya Si Kecil Leo. Dia mahu anda sentiasa menuruti kemahuannya. Dia sukakan perhatian orang sekelilingnya namun sukar berkongsi. Kerana itu dia mudah bertengkar kerana tidak mahu berkongsi permainan. Apa yang didapatinya mahu dikuasai olehnya sendiri.

VIRGO (23 OGOS - 22 SEPTEMBER)
Si Kecil yang aktif dan suka membantu. Tidak banyak karenah dan sukakan apa sahaja yang disediakan untuknya. Si Comel ini juga suka aktiviti yang bersifat rutin dan suka beriadah dengan rakan-rakannya.

LIBRA (23 SEPTEMBER - 22 OKTOBER)
Si Kecil Libra pandai memujuk dan membuat anda cair dengannya. Dia sukakan perhatian dari orang di sekelilingnya. Sekalipun emosinya mudah terganggu namun dia suka jika mempunyai rakan-rakan di persekitarannya kerana sikapnya yang pandai bersosial.

SCORPIO (23 OKTOBER - 21 NOVEMBER)
Bijak dan berusaha untuk mendapatkan apa yang diingininya adalah sikap Si Kecil Scorpio. Tetapi ada kalanya dia suka mengambil kesempatan daripada orang di sekelilingnya.

SAGITTARIUS (22 NOVEMBER - 21 DISEMBER)
Si Kecil Sagittarius mudah dibawa kemana sahaja kerana sikapnya yang pandai membawa diri. Semangatnya tinggi dan sukakan kebebasan serta cabaran di sekelilingnya.

CAPRICORN (22 DISEMBER - 19 JANUARI)
Si Kecil Capricorn seorang yang berdisiplin dan melakukan sesuatu dengan tujuan yang jelas. Malah dia sukakan penghargaan atas apa yang telah dilakukannya. Dia juga tidak suka terburu-buru dan jika melakukan sesuatu, dia akan lakukan sekadar yang termampu dan tidak suka memaksa dirinya

No comments:

Post a Comment