Monday, February 13, 2012

Botol susu

walaupun bby qa'id diberi fully breasfeeding, tapi aku tetap ajar bby minum botol. aku perah susu sewaktu bby tidur and bila dia bangun, aku akn bg susu dlm botol. pada mulanya mmg bby x suka. so terpaksa tukar puting dr bulat ke leper. br bby qa'id minum.

ajar minum botol ni sebab bila aku dh kembali bekerja nnt senang la nk tinggal. lebih2 lg hantar qa'id ke umah pengasuh, tentu la nk kena bottle feeding. aku dh risau sgt ni, x sampai hati plak nk tinggalkan qa'id pd pengasuh. nk kena bagi bottle feeding lg. susu plak yg aku perah lama dulu. x sampai hati plak. x tau qa'id suka minum ke tidak susu dlm botol. betul2 merisaukan.

ni gambar papa bottle feeding bby qa'id. bby qa'id br bangun tidur dan semestinya sgt lapar dan dahaga. so habis sebotol susu.







No comments:

Post a Comment