Wednesday, February 22, 2012

Malam bedung pagi dah bebas

Dh 3 hari aku perasan, qa'id tidur malam aku bedung supaya dpt tidur lena.... tp bangun pagi tuk menyusu tgk2 kedua belah tangan dh bebas .... x tahu masa bila tangan dia keluarkan .... bijak betul bby qa'id ni. aku bukan apa, risau dia x boleh tidur lena, sbb bila tgn dia terkeluar, bby asyik menggeliat dan terkejut aje. risau tidur nye terganggu.

hr ni 22 feb hari rabu, dh masuk hr kedua papa xde. pg td waktu angkat qa'id dr tidur, bby masih sleepy, tp masuk je dlm keta, qa'id buka mata. aku pun ajak la bby borak. aku peluk dia, kepala dia lentok ke dada sambil mata terbuka pandang abul di sebelah. maybe qa'id sangka itu papa. tp lepas je aku ckp tu bukan papa, itu pak abul, qa'id terus tutup mata. hurrmmmmm qa'id rindu papa agaknya. cian qa'id.

 

No comments:

Post a Comment