Wednesday, February 29, 2012

menangis ditinggalkan

semalam 28 feb hari selasa ....

seperti kebiasaan, aku akan drop qa'id di umah mak noor setiap pagi ... selalunya qa'id masih tidur tp terpaksa angkat, tp bila bawa dia keluar rumah, qa'id akan jaga sebab suasana cerah langit ... kadang qa'id dh bangun awal pagi, senang nk angkat sebab dia dh jaga... bila otw anta ke umah mak noor, leh layan, peluk cium qa'id dulu.....

semalam bila mak noor amik, qa'id ok lg ... aku masuk keta, tutup pintu dan said bye bye qa'id, dia nangis, keta dh gerak dia masih menangis. hari ni plak, bila mak noor dukung, qa'id masih ok lg. tp bila dia pandang aku yg nak masuk keta, dia stat nangis ... 

esok lusa mungkin xnak lepaskan aku pergi keje ...

aduh, tersentuh naluri keibuan aku... qa'id makin bijak skang ... seolah2 dia tahu yg ibu dan ayah tinggalkan dia tuk pegi keje ... aku jd x sampai hati nk tinggalkan qa'id ...

ibu sayangkan qa'id sangat2 ....

No comments:

Post a Comment