Friday, February 3, 2012

No nenen

sejak semalam lg, 2/2/12, bby qa'id xnak bf. terutama belah kanan. kiri ok lg. hr ni dua2 bby xnak. aku tensen jadinya. hr ni bby minum ngn botol. nasib baik bby nak minum. kalo botol pun x jalan memang haru. 

bby dh la x membadan mcm bby lain. solid je bdn dia. kalo tgk bby lain, 2 bln tu bdn tembam bambam. tp my son biasa2 je.

dan hr ni dia asyik merengek2. aku rasa bby mcm sakit perut. ye la dh 3 hr x berak. semalam bedung mcm biasa, tp 3 kali lelap br lena. bgn tghr dn terus aku mandikan. dlm kul 2 bedung lg sbb nk tidurkan dia. mlm pun sm. mlm ni qa'id tidur awal. sblm jam 10 dh tidur. so boleh la aku tulis entry ni.

ptg td hujan lebat, guruh, kilat sabung menyabung, dan petir. tp qa'id x terganggu pun tidur nye. mmg lena. selesa tidur bila dibedung. dan bby pun mcm dh x kisah bika dibedung. senang plak bby tidur, bedung je, dh lena. alhamdulillah. esok lusa belum tahu lg pe jd.

aku msih risau bby kurang menyusu.... 

No comments:

Post a Comment