Friday, February 24, 2012

Meraung, melalak dan menangis sekuat hati

semalam 23 feb hr khamis ...

bby qa'id susah tidur lg ... he is so sleepy ... jam 7 ptg bby dh lelap semasa menyusu, aku terlangkupkan dia atas tilam... dlm kul 8.30 mlm bby jaga.... kul 10 mlm sekali lagi qa'id terlelap semasa menyusu.... aku angkat bawa masuk ke bilik, qa'id dh buka mata. aku letak atas tilem tuk bedung, dia dah jaga.... 

kul 12 masih x boleh nk tidur, tp bdn dh lembik dan ngantuk, so aku decide tuk bedung dan dodoi. memang qa'id x suka kalau buat mcm tu. apa lagi, meraung, melalak dan menangis sekuat hati. aku sedih tp apa boleh buat ... kalau x buat mcm tu, qa'id susah nk tidur. aku plak byk lagi benda nk setelkan... dengan bengkak susu, kain bertimbun lg. kalau ada papa senang sikit, mintak papa pegang qa'id, leh la aku siapkan keje.

qa'id akhirnya terlena sebab kepenatan dan keletihan. mlm td juga bangun nenen 2 kali je..... aku juga terlena keletihan sejam selepas qa'id tidur, sebelum tu tuam bengkak susu, solat, lipat kain, kemas apa yg patut ... rebahkan badan, terus lena... pg td terjaga sebab qa'id kejutkan.... 


No comments:

Post a Comment