Tuesday, February 14, 2012

Klinik

Hari ni 14 feb 2012 umur qa'id 2 bulan 4 minggu. esok genap 3 bulan. esok juga ada appointment check up kali ke 3. selain check up qa'id pernah ke klinik biasa 2 kali. kali pertama pd 5 dis 2011. oleh sebab bdn qa'id tumbuh blister yg banyak dan aku risau tgk bby mcm x selesa. byk hari dh blister tu tumbuh. kebetulan aku plak bengkak susu sbb qa'id xnak nenen. so bawa qa'id ke klinik az-zahrah. tp servis sgt lambat menyebabkan ibu mertua dan papa qa'id naik angin. so kitorg ke klinik zalfah di seksyen 4 Bandar Baru Bangi.

2nd time qa'id ke klinik pd hari sabtu 11 feb 2012. aku ke rumah kakak di jalan 4 BBB, sebelum blik, singgah ke klinik zalfah. kali ni sebab qa'id dah 7 hr x berak. last bby berak pd hr ahad 5 feb. so aku risau kalau ada pape. tp alhamdulillah, menurut doktor perut qa'id normal. tp doktor bagi juga ubat sembelit. blik umah terus bg minum ubt sembelit. 2 kali minum ubt, bby qa'id dah berak. semalam bby berak juga akhirnya. dan juga tghr td berak lg. lega sangat rasanya.

kos untuk ubt, aku  tak amik tau. papa qa'id yg uruskan. papa minta resit nk simpan untuk rekod berapa kali qa'id ke klinik.

No comments:

Post a Comment